wtorek, 13 października 2009

Co robiłem 16 lat temu :)

Jeśli trafi tutaj jakiś 16 latek to może sprawdzić gdzie byłem i co robiłem dokładnie wtedy kiedy on się rodził :)


Wczoraj szperałem trochę na poddaszu u moich rodziców i zupełnie przypadkowo natrafiłem na kolekcję ciekawych map, głównie z biegów klasycznych podczas Mistrzostw Świata z tamtego wieku jeszcze.
Na tej którą przedstawiam poniżej możecie sobie obejrzeć trasę biegu klasycznego rozgrywanego podczas Mistrzostw Świata rozgrywanych w okolicach West Point w USA.
Osobiście nie miałem przyjemności jeszcze wtenczas biegać klasyków na MŚ. Ja biegałem dystans średni, a w tym klasyku reprezentowali nas wozik i szczuras.

Jak już pisałem mapę tę znalazłem wczoraj i popatrzcie jak data widnieje w lewym górnym rogu mapy............. trochę dziwnie zapisana ale chodzi o październik :)
Myślę, że będzie to ciekawa lektura a ja postaram się sukcesywnie wrzucać kolejne klasyki!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

świetny teren -chętnie bym sobie tam pobiegał ;)
glicha