wtorek, 14 kwietnia 2009

Elitserien Q + F





Witam. Chwilowo bez polskich znakow, bo pisze z Gunnarowego komputera i nie chce mi sie instalowac czcionki:)

W niedziele biegalismy Elitserien - kwalifikacje - 1 trasa. 240 chlopa co 1 minute do lasu i tylko 40 miejsc w Finale A. Sztuka ta udala sie tylko 2 polakow tj. Kowalkowi i Marcinowi Ryszertowi (za komentatorem:) Z tego miejsca juz wielkie gratulacje dla tej dwojki.
Reszta biegala ze zmiennym szczesciem i dostala sie do finalow B, C lub D.
Wyniki mozecie sobie obejzec tutaj
Jesli o mnie chodzi, to ciutke lepiej biegalo mi sie po tym "syfiastym" lesie, ale za to wkradlo sie kilka bledow technicznych.
W poniedzialek byly finaly, ktore m/w wygladaly tak jak na blogu u kowalka.
Do lasu w ciagu 3 min i 20 sek poszlo 40 ludzi, a to wlasnie Kowal wykrecil z nich najlepszy czas!!
Ja biegalem w finale B i gdyby nie 2 min bledu to bylbym juz w pelni usatysfakcjonowany!
Do Tiomili zostalo juz tylko kilka dni, wiec mam nadzieje ze na niej wszystko zagra tak jak bym tego chcial.
Mapki to kwalifikacje oraz final B, a mapke z finalu A bedzie mozna obejzec u Kowalka - jak tylko sobie przypomni ktoredy biegal :) Taki zenujacy zarcik prowadzacego, ale i tak wielki szacun...! Wyniki

Brak komentarzy: